نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2975
-
الف
+

«روسیه» در فضا فلم می سازد

سازمان فضایی روسیه(روسکاسموس) اعلام کرده در ایستگاه فضایی بین المللی فلم سینمایی می سازد.

به گزارش آی فیلم2،سازمان فضایی روسیه(روسکاسموس) اعلام کرده در ایستگاه فضایی بین المللی فلم سینمایی می سازد. طبق این پروژه بازیگر نقش اول فلم ، خزان ۲۰۲۱ به ایستگاه فضایی بین المللی می رود.

این درحالی است که مدتی پیش جزئیاتی از پروژه سینمایی جدید« تام کروز»،  به کارگردانی «داگ لیمان»آمریکایی در فضای مجازی منتشر شد.

در این خبر آمده بود که این بازیگر ۵۷ ساله آمریکایی موافقت سازمان ملی هوانوردی و فضایی آمریکا (ناسا)، و «ایلان ماسک»مدیر کمپنی فضایی «اسپیس اکس» را نیز برای مشارکت در این پروژه هنری جلب کرده است.

اما به نظر می رسد روسیه یک گام را فراتر از فلمبرداری یک صحنه در فضا رفته است. «روسکاسموس» در بیانیه ای اعلام کرد نخستین کشوری خواهد بود که یک فلم در فضا می سازد.

قرار است کمپنی «زرد، سیاه و سفید»، یکی از بزرگترین استودیوهای فلمسازی روسیه این پروژه را انجام می دهد.

در بیانیه سازمان فضایی روسیه آمده است: طبق این پروژه درخزان ۲۰۲۱ میلادی فضاپیمای «سایوز ام اس» همراه چند سرنشین به ایستگاه فضایی بین المللی سفر می کند. بازیگر نقش نخست این فلم همراه کپسول مذکور به فضا فرستاده می شوند. همچنین این بازیگر همراه جایگزین او طی یک رقابت آزاد انتخاب می شوند.

 «روسکاسموس» اعلام کرده که  این فلم با هدف ترویج  فعالیت های فضایی روسیه و همچنین حرفه فضانوردی ساخته می شود .

«روسکاسموس» در سال1992 و پس از فروپاشی شوروی سابق تأسیس شد و میراث‌دار برنامه های فضایی شوروی گردید.مرکز فرماندهی روسکاسموس در «مسکو» موقعیت دارد.

م آ

نظر شما
ارسال نظر